четвер, 1 серпня 2013 р.

це дуже солодка цукерочка від грушечки з любов*ю Привіт, мої солоденькі! Нарешті прийшов час для обіцяної цукерки. Дякую усім, хто читає мої нечасті публікації - дуже приємно, що попри мої рідкі появи в блогохатці ви все ще читаєте, коментуєте і пишете мені!=) Основих причин для радості є дві(дрібних нааабагато більше): 1) 5 місяців назад у нас народилась маленька радість Матвій=) 2) 1 червня я виграла плоттер у магазині скрапЮА Тому трошки із затримкою, але совість не дозволяє насолоджуватись такими речами наодинці=) Хочу поділитись. В подарунок увійдуть: 4 набори чіпборду чіпбордова заготовка для скрапальбому у формі метелика(обгортка(передня та задня)+3 внутрішні сторінки) чіпбордова заготовка для скрапальбому у формі квадрату (обгортка(передня та задня)+3 внутрішні сторінки) 5 прозорих полімерних штампів різної тематики(фрази та малюнки) 2 резинових штампи пакет висічок зроблених як плоттером Silhouette PORTRAIT так і машинкою Big Shot. Для участі: будьте/станьте моїм Постійним Читачем розмістіть зображення "цукерки" у себе в блозі чи жж (не на стіні вконтактах) з посиланням на мій блог Залиште посилання вашої публікації чи сторінки(якщо на боковій панелі) внизу цієї публікації на початку вересня очікуйте результатів розіграшу Цукерка лише для моїх ПЧ, оскільки дуже хочеться ділитись радістю з тими, хто тебе знає, з рідненькими ПЧілками... Тож цукеркові блоги також не прийматимуть участь в розіграші. Також рендомно 1 серпня розіграю 2 пакети з матеріалами для скрапу: багато паперу та обрізків паперу, штампики, стрічки, декоративні елементи, чіпборд, салфетки для декупажу... всяка всячина. Бажаючих прошу залишити посилання на ваш блог/жж в inlinkz трошки нижче пыд списком учасникыв цукерки

1 коментар :

  1. Танічка, ти залишила посилання на вс=есь свй пост, а не на публікацію з цукеркою - будь ласка онови посилання конкретно на цю публікацію, щоб ти змогла прийняти участь у розіграші.

    ВідповістиВидалити